Vil du være en del af SMYKBAR-teamet?
Vi har det skønneste team!! Det håber vi, at du kan mærke, når du besøger os?
Du er altid meget velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning og dit CV. Vi modtager mange uopfordrede ansøgninger, og det er typisk vores måde, at rekruttere nye medarbejdere på.
Hold også øje med evt. jobopslag på Instagram.
Sådan søger du job hos SMYKBAR
Skriv i emnefeltet hvilken SMYKBAR, du søger job hos (København, Lyngby, Aarhus eller Odense). Vi læser alle ansøgninger, der kommer ind til os på job@smykbar.dk
Når du sender en mail til job@smykbar.dk giver du samtidig samtykke til, at vi må gemme din ansøgning op til i 6 mdr.
Læs vores FAQ nedenfor før du søger.
Aktuelle stillingsopslag
Vi søger en SoMe praktikant, der kan arbejde sammen med os fra vores lille kontor i København. Læs jobsopslaget her - vi glæder os til at høre fra dig.
Vi søger aktuelt nye butiksansvarlige i Lyngby og København med opstart til september, når flere af vores nuværende butiksansvarlige starter studier.
Vi er på udkig efter ansvarlige og meget strukturerede profiler, som typisk er på 2. eller 3. sabbatår med erfareing
Læs mere nedenfor om at arbejde som butiksansvarlig. Send derefter din ansøgning og CV (mærket den SMYKBAR-afdeling du søger til) på job@smykbar.dk
-
Du behøver ikke kunne lave smykker for at få et arbejde på SMYKBAR. Det kan vi sagtens lære dig! Det vigtigste er, at du har erfaring med og lyst til at give alle vores gæster en ekstraordinær god service. Alle gæster på SMYKBAR skal have lyst til at besøge os igen - her betyder den gode oplevelse alt!
Derudover lægger vi vægt på gensidig fleksibilitet, ansvarlighed & et godt kollegialt fællesskab.
-
Vi ansætter typisk fra ca. 16 år og opefter. Du skal have haft en lignende job inden for servicebranchen, fx hos en bager, før du kan få et job i SMYKBAR.
-
For deltidsansatte (både over og under 18 år) er der flest vagter i weekends og ferier. Det er her, der er mest travlt og derfor brug for at vi er mange på arbejde.
Alle skal arbejde enten lørdag eller søndag og så har man en hel friweekend en gang om måneden.
Der bliver udgivet en vagtplan ca. 6 uger før og vi tager så vidt muligt hensyn til alles ønsker. Vi har en god kultur for at bytte vagter og hjælpe hinanden.
Vi tilbyder fuld tid (30-32 timer) til de medarbejdere, der har ansvar som butiksansvarlig. Som butiksansvarlig deler du ansvaret for driften af en butik i det daglige sammen med 1-2 andre butiksansvarlige.
Som butiksansvarlige er man kvalitetsansvarlig - man har ikke personale- og budgetansvar.
-
Typisk arbejder vores butiksansvarlige hos os i 1-2 år før de skal igang med studierne - og flere bliver som deltidsansatte bagefter.
Som butiksansvarlig har du ansvaret for al daglig drift sammen med 1-2 andre butiksansvarlige. Det er et oplagt første lederjob med god sparring og støtte. Du er kvalitetsansvarlig, men har ikke budget- og personaleansvar.
Arbejdsopgaverne er - udover at betjene vores skønne gæster - at bestille varer, gøre rent og holde orden, lave vagtplaner og skabe en god dag for alle - både gæster og team.