Vil du være en del af SMYKBAR-teamet?

Vi har det skønneste team!! Det håber vi, at du kan mærke, når du besøger os?

Du er altid meget velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning og dit CV. Vi modtager mange uopfordrede ansøgninger, og det er typisk vores måde, at rekruttere nye medarbejdere på.

Hold også øje med evt. jobopslag på Instagram.

Sådan søger du job hos SMYKBAR

Skriv i emnefeltet hvilken SMYKBAR, du søger job hos (København, Lyngby, Aarhus eller Odense). Vi læser alle ansøgninger, der kommer ind til os på job@smykbar.dk

Når du sender en mail til job@smykbar.dk giver du samtidig samtykke til, at vi må gemme din ansøgning op til i 6 mdr.

Læs vores FAQ nedenfor før du søger.

Aktuelle stillingsopslag

Vi har ingen aktuelle stillingsopslag - men du er meget velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning. Se fremgangsmåde ovenfor.

  • Du behøver ikke kunne lave smykker for at få et arbejde på SMYKBAR. Det kan vi sagtens lære dig! Det vigtigste er, at du har erfaring med og lyst til at give alle vores gæster en ekstraordinær god service. Alle gæster på SMYKBAR skal have lyst til at besøge os igen - her betyder den gode oplevelse alt!

    Derudover lægger vi vægt på gensidig fleksibilitet, ansvarlighed & et godt kollegialt fællesskab.

  • Vi ansætter typisk fra ca. 16 år og opefter. Du skal have haft en lignende job inden for servicebranchen, fx hos en bager, før du kan få et job i SMYKBAR.

  • For deltidsansatte (både over og under 18 år) er der flest vagter i weekends og ferier. Det er her, der er mest travlt og derfor brug for at vi er mange på arbejde.

    Alle skal arbejde enten lørdag eller søndag og så har man en hel friweekend en gang om måneden.

    Der bliver udgivet en vagtplan ca. 6 uger før og vi tager så vidt muligt hensyn til alles ønsker. Vi har en god kultur for at bytte vagter og hjælpe hinanden.

    Vi tilbyder fuld tid (30-32 timer) til de medarbejdere, der har ansvar som butiksansvarlig. Som butiksansvarlig deler du ansvaret for driften af en butik i det daglige sammen med 1-2 andre butiksansvarlige.

    Som butiksansvarlige er man kvalitetsansvarlig - man har ikke personale- og budgetansvar.

  • Typisk arbejder vores butiksansvarlige hos os i 1-2 år før de skal igang med studierne - og flere bliver som deltidsansatte bagefter.

    Som butiksansvarlig har du ansvaret for al daglig drift sammen med 1-2 andre butiksansvarlige. Det er et oplagt første lederjob med god sparring og støtte. Du er kvalitetsansvarlig, men har ikke budget- og personaleansvar.

    Arbejdsopgaverne er - udover at betjene vores skønne gæster - at bestille varer, gøre rent og holde orden, lave vagtplaner og skabe en god dag for alle - både gæster og team.